به روز 24

وبلاگ تخصصی مطالب روز
بلاگ اصلی ما
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ سعی میکنم مطالب روز را براتون بنویسم

۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۴۵ ق.ظ

معرفی سایت های قدرتمند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۱:۴۵
روم به دیوار کام
چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ

روش جالب و باحال خرید کاندوم

همچنان که نیاز جنسی در انسان وجود دارد، نیاز به رابطه ایمن و لذت بردن از این رابطه نیز در او وجود دارد و ارضای این نیاز حق انسان است. از آنجا که بیشتر افراد در جامعه ما نسبت به بیان این نیاز و تهیه محصولات جنسی دچار شرم و ناراحتی می شوند، گروه روم به دیوار اقدام به طراحی اپلیکیشنی کرده است تا آگاهی افراد نسبت به محصولات جنسی، دسترسی به آنها، و تهیه امن و محرمانه کالای مورد نظر برای عموم آنها آسان شود.


Image result for condom

اپلیکیشن روم به دیوار و سهولت در دسترسی به نیازها

روم به دیوار علاوه بر سایت، اپلیکیشنی نیز طراحی کرده است که کاربران بتوانند به راحتی در حریم امن خانه بنشینند و از طریق یک گوشی اندروید، بازار کوچک روم به دیوار را به خانه خود بیاورند، و هر آنچه که می خواهند را تهیه کنند. با ورود به اپلیکیشن روم به دیوار، با انواع محصولات جنسی از نوع کاندوم، ژل، اسپری تأخیری و نوار بهداشتی آشنا می شوید، و بی آنکه شرم از حضور و شرم از بیان داشته باشید، با یک کلیک ساده، هر آنچه که بخواهید را در سبد خرید خود قرار می دهید.

نحوه عملکرد اپلیکیشن روم به دیوار

کافی است یک گوشی اندروید داشته باشید. به راحتی اپلیکیشن روم به دیوار را دانلود می کنید و وارد آن می شوید. در ابتدای ورود و عضویت، 3 هزار تومان اعتبار اولیه به شما هدیه داده می شود. اگر هر یک از دوستان خود را دعوت کرده و از طریق شما و با کد دعوت شما این اپلیکیشن را دانلود و در آن عضو شوند، با اولین خریدشان مبلغ 2 هزار تومان به اعتبار شما افزوده می شود. بعلاوه تمام محصولات روم به دیوار دارای اعتبار هدیه هستند که مبلغ آن در توضیحات هر محصول نوشته شده است. با خرید هر محصول، بلافاصله اعتبار هدیه آن محصول نیز به حساب شما واریز خواهد شد.

 Image result for condom

قدرت آگاهی رسانی در اپلیکیشن روم به دیوار

در اپلیکیشن و بازار روم به دیوار، انواع کاندوم ها با کارکردهای مختلف را خواهید دید: کاندوم تأخیری ، کاندوم خاردار، کاندوم چرب، کاندوم ضد حساسیت، کاندوم تحریک کننده ، تنگ کننده و آنتی باکتریال، انواع ژل های روان کننده، تنگ کننده، اسپری های تأخیری ، ضدعفونی کننده، تقویت کننده، انواع ژل های بهداشتی و ضد عفونی کننده، و انواع نوار بهداشتی که در روم به دیوار به فروش می رسد و شما با یک کلیک می توانید آنها را تهیه کنید. اطلاع رسانی وسیع از محصولات موجود در بازار به شما این امکان را می دهد تا نیازهای خود را بهتر بشناسید و گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر می تواند خواسته های شما را تأمین کند. 

نحوه دریافت سفارش در اپلیکیشن روم به دیوار

سفارش شما به صورت کاملاً محرمانه به دست شما خواهد رسید. ارسال محصول از سوی روم به دیوار، یا به صورت کاملاً رایگان خواهد بود، یا با ارسال فوری و یا ارسال از طریق پست.

*ارسال رایگان مخصوص سفارشات بالای 60 هزار تومان و در شهرهای تهران، البرز و مشهد است. سفارش شما در عرض 2 ساعت به دست تان خواهد رسید.

*ارسال فوری، سفارش کمتر از 60 هزار تومان در عرض 2 ساعت، و البته با هزینه پست فوری که 12 هزار تومان بوده و بر عهده مشتری است به دست شما خواهد رسید.

*ارسال با پست، به تمامی استان های کشور با هزینه پست 10 هزار تومان انجام می شود. برای خرید های بالای 60 هزار تومان، ارسال رایگان می باشد. سفارش بین 3 تا 5 روز به دست تان خواهد رسید.

می توانید از مأمور پیک روم به دیوار بخواهید تا با شما تماس تلفنی برقرار کند و سفارش را به دست خودتان تحویل دهد. مأمور پیک از محتوای بسته شما بی اطلاع است.

با روم به دیوار لذت خرید اینترنتی کاندوم را تجربه کنید!

اپلیکیشن روم به دیوار را از اینجا می توانید دانلود کنید.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۴۵
روم به دیوار کام

نه تنها ملافه ها و رویه تشک و لحاف را باید بشویید، که تشک تخت را هم باید تمیز کنید؛ البته تمیز کردن تشک تخت کار ساده ای نیست اما با چند روش امکان پذیر می شود

اگر شما تا به حال به تمیز کردن تشک تخت تان فکر نکرده اید، بدانید که سخت در اشتباهید! تخت خواب و به خصوص تشک، جایی است که شما حداقل شش الی هفت ساعت از شبانه روزتان را درآن می گذرانید. مدت زمانی تقریبا طولانی که برای استراحت و آرامش و کسب انرژی روزانه شما بسیار اهمیت دارد. پس باید علاوه بر شستشوی مرتب ملافه ها، به تمیزی و نظافت تشک هم فکر کنید. قبل از اقدام به این کار مطلب زیر را بخوانید، مطمئنا کمک تان خواهد کرد.

گرد و غبارها را دور بریزید

راحت ترین راه برای پاک کردن گرد و غبار از روی تشک، استفاده از جاروبرقی است. برای این کار باید از وسایل جانبی و سری های مختلفی که در جارو برقی تان تعبیه شده است، استفاده کنید. با سر پهن آن همه سطح و با سری باریک لوله ای ، کناره های تشک را تمیز کنید. ###البته مسلما فنر مارپیچ تشک به شما اجازه نمی دهد که غبارهای به خورد آن رفته را بیرون بکشید، اما شما تلاش خود را بکنید.
سپس سرخرطومی جاروبرقی را در امتداد حاشیه های تشک جلو و عقب کنید، تا این قسمتها هم تمیز شوند. با چند بار تکرار این عمل مطمئن می شوید که تمام سطح و حاشیه های جانبی تشک را تمیز کرده اید.
اگر دستگاه بخار شو دارید، توصیه می کنیم که قبل از جاروکردن، ابتدا با بخارشوی تمام سطح تشک را حرارت دهید، تا موجودات زنده ریزی که در تشکتان کمین کرده اند، از بین بروند. حالامی توانید با خیال راحت از جاروبرقی استفاده کرده ومطمئن باشید که دیگر از این موجودات ریز و موذی، خبری نیست.

لکه زدایی

اگر حیوان خانگی دارید و به آن اجازه ورود به تخت خوابتان را داده اید و یا از آن دسته آدمهایی هستید که دوست دارند صبحانه یا میان وعده ای در رختخواب بخورند، به احتمال زیاد تشک شما در معرض لکه دار شدن قرار خواهد گرفت. ###ساده ترین راه برای از بین بردن لکه ها استفاده از مواد و شوینده های شیمیایی است. خوبی این مواد است که آنها نه تنها لکه را از بین می برند، بلکه حاوی آنزیم های خاصی برای از بین بردن بو هم هستند. دقت کنید موقع تمیز کردن، تشک را بیش از حد خیس نکنید و پس از تمیز کردن لکه، اجازه دهید محل کاملا خشک شود و بعد تخت را مرتب کنید.

بو زدایی

اگر احساس می کنید تشکتان بوی نامطبوعی می دهد، بدانید که برای از بین بردن هرگونه بو می توانید از اسپری های ضدعفونی و خوش بو کننده استفاده کنید. با پاشیدن این گونه اسپری ها روی سطح پارچه ای تشک، باکتری های عامل بو از بین می روند.
شما حتی می توانید برای اطمینان از تمیزی و خوش بویی تشک در فواصل شستشو، چند قطره محلول آب و جوش شیرین را برتمام سطح تشک اسپری کنید و بعد از پانزده دقیقه با جاروبرقی محل را جارو کنید.


اگر بدنبال خرید تشک خوب و باکیفیت هستید میتوانید از فروشگاه اینترنتی و رسمی تشک اقدام به خرید تشک های باکیفیت کنید. برای خرید تشک رویا کلیک کنید. همچنین برای این شرکت نمایندگی تشک رویا هم دارد و میتوانید با خیال راحت بهترین تشک را از این فروشگاه بخرید.



نظافت منزل خود را به وسواسی ها بسپارید. نظافت منزل در تهران توسط خانم جوان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۳:۳۹
روم به دیوار کام
دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۱۸ ب.ظ

با این 14 راهکار خانه خود را به بهترین شکل نظافت کنید!

قطعا شما از طرفداران پاکی و پاکیزگی هستید چون تمیزی و نظافت جزوی از فطرت ما محسوب می شود. همه ی ما از دیدن مکان های تمیز لذت می بریم، اما آیا شده تا به حال با دیدن خانه ی یکی از دوستان یا همسایگانتان برای شما سوال بوجود بیاید که چگونه به نظافت منزل خود می پردازند؟ گویی همین حال حاضر خانه تکانی شان تمام شده و آثار هیچ بی نظمی در خانه زندگیشان وجود ندارد؟

هرکسی برای نظافت منزل خود راهکارهای ویژه ی خود را دارد اما رعایت برخی نکات موجب میشود تا خانه یا محل کار شما تمیز تر دیده شود، مانند توجه به گردگیری نقاطی که به آن کمتر توجه میشود، یا دانستن دوره ی تمیز ماندن هر قسمت از خانه یا محل کار و هزاران نکته ی دیگر که برخی از این نکات را می توانید در مقاله “نکاتی برای جلوگیری از اشتباهات رایج” مطالعه فرمایید.

شما با دانستن این نکات و بالا بردن دانش خود در امر نظافت منزل میتوانید سلامتی را به اعضای خانواده یا همکاران خود هدیه دهید، از انتقال بیماری ها جلوگیری کرده و محیط شادتر و با انضباط تری را برای دوستانتان فراهم سازید.

اولین قدم برای نظافت منزل استفاده از مواد شوینده می باشد، اما سوال اینجاست شما تا چه حد شوینده ها را میشناسید و با استفاد از آنها به خود آسیب نمیزنید؟

حتی علاوه بر مواد شوینده، گرد و خاک موجود روی مبل و میز و … هم برای سلامتی شما مضر هستند. راه‌حل‌هایی وجود دارد. در زیر 13 روش برای شما گرد آوری شده تا نظافت منزل شما با نهایت کیفیت همراه باشد.

1.نظافت منزل نیاز به برنامه دارد.

برنامه داشتن برای نظافت منزل یعنی اینکه اصولی نظافت را آغاز کنید، تجربه ثابت کرده است که بهترین روش تمیزکردن، شروع کردن از بالاترین نقطه در خانه به پایین ترین نقطه است. بدان معنی که برای مثال ابتدا روی تابلو ها، بوفه، بالای قاب ها و حاشیه ها، میز ها را تمیز نموده سپس به جارو کردن فرش و طی کشیدن بپردازید.

 

2.تمیزکردن وسایلی که به دست فراموشی سپرده شده اند و کمتر به آن توجه می شود.

به عنوان مثال: تلفن، آیفون، دستگیره های درب، درب ها، شیارهای داخلی درب، درب های کابینت، روی مهتابی ها و روشنایی ظروف آشغال (مخصوصا آنهایی که در آشپزخانه و حمام و منزل قرار دارند، پس از خالی کردن ظرف آشغال، حتما آنها را بشویید) پرده حمام (پرده حمام از آن اشیایی است که در طول روز معمولا مرطوب شده و محل جمع شدن باکتری‌ها و قارچ‌ها هستند) ماشین ظرفشویی (درباره ماشین ظرفشویی هم وضع همین‌طور است. شما ظرف داخل آن را خالی می‌کنید و آنگاه در آن را می‌بندید. به این ترتیب در آن رطوبت قارچ‌ها و باکتری‌ها روی در و لبه‌های آن فرصت رشد و تکثیر پیدا می‌کنند) هواکش‌ها (این وسیله معمولا برای از بین بردن گرد و خاک و هوای آلوده از خانه به کار برده می‌شوند. اما اگر به بهداشت آن اهمیت ندهیم، این دستگاه به جای کمک ممکن است خطرساز شود)

 

3.مبلمانتان را هرروز گردگیری کنید.

بهتر است فرچه های مخصوص گردگیری که امروزه با جنس های متفاوت تولید و در بازار عرضه میشوند را تهیه کنید و هرروز یک بار به دست بگیرید مانند چوب جادو تمام خانه را خیلی سریع گردگیری کنید تا معجزه ی تمیزی خانه را با چشمان خودتان ببینید، و سلامتی را با خود به ارمغان بیاورید، اگر خود یا اعضای خانواده تان از آلرژی رنج می برند شما میتوانید با اینکار آنها را خوشحال کنید چون سرمنشا آلرژی همین گرد و غبار های نادیدنی روی مبل و مکان های نادیدنی منزلتان می باشد.

 

4.استفاده از خمیردندان!

شاید تا به امروز از خمیر دندان برای تمیزی دندان هایتان استفاده میکردید اما جالب است بدانید که این خمیر جادویی معجزه ای در تمیزی ظروف نقره ای و استیل می کند، کافی است کمی از آنرا روی مسواک یا تکه ای پارچه ای ریخت بر روی محل مورد نظر بکشیم و بعد آن را با حوله یا پارچه ای تمیز پاک کنیم و از جلا پیدا کردن ظروف یا زیورآلات خود لذت ببرید، چرا که نه؟از انگشتر نقره ی خود شروع کنید تا به نظافت منزل برسید!

 

5.نظافت منزل با مواد شوینده دست ساز

شوینده ها از مواد شیمیایی بسیار خطرناکی ساخته شده اند، تنفس کردن، برخورد با پوست و یا وارد شدن آنها به بدن میتواند خسارات جبران ناپذیری را برای انسان در پی داشته باشد، به جای استفاده از این مواد خطرناک می توانید خودتان در منزل شوینده طبیعی بسازید.

به جای این مواد می‌توانید یک سطل پر از آب جوش بردارید، نیم‌لیوان سرکه داخل آن بریزید و شستشو را انجام دهید.

برای تمیزی یخچال می توانید از مخلوط کردن کمی جوش شیرین با آب گرم استفاده کنید و خمیری که بوجود می آید را روی تکه ای پارچه بمالید  بر روی لکه ها بکشید.

به ظرف مایع ظرفشویی خود کمی سرکه اضافه کنید تا چند برابر شدن لکه بری را در نظافت منزل خود با چشمانتان ببینید.

نظافت منزل

6.پنجره ها را با محلول دست ساز خودتان بشویید!

ساختن یک محلول خانگی علاوه بر تمیزتر شدن سطوح مورد نظرتان موجب میشود عوارض طولانی مدت استفاده از مواد شوینده ی شیمیایی را دچار نشوید برای درست کردن این شوینده ی خانگی کافی است که یک‌سوم پیمانه سرکه سفید، یک قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی یا یک‌چهارم پیمانه الکل صنعتی را به نصف سطل آب ولرم اضافه کنید و برای شستشو از آن استفاده کنید.

به این نکته توجه کنید که بهتر است برای پاک کردن شیشه از ابر اسفنجی استفاده کنید، اسفنج را کامل به مایعی که تهیه کردید آغشته کنید، ابر آغشته به مواد را به مدت 5 دقیقه روی شیشه بگذارید و سپس با دستمال تمیز کنید. نکته دیگر این که از تمیز کردن شیشه در روزهای آفتابی و در مقابل نور مستقیم آفتاب خودداری کنید، این کار باعث بخار و خشک شدن سریع ماده شوینده می‌شود. برای شیشه‌هایی که لکه‌های اساسی روی آن وجود دارد و با ابر پاک نمی‌شوند، ابتدا با آب و صابون روی قسمت را مرطوب کنید و سپس به وسیله یک تیغ آن اثر را محو کنید.

7.همواره سرویس بهداشتی خود را تمیز نگهدارید.

شاید این کار به نظر شما دشوار برسد اما کافی است آخر هفته ها یکبار با محلول سرکه یا جوش شیرین یا جوهرنمک تمیز کنید و هربار استفاده از توالت با فرچه ای زمین را بشویید. شاید این کار یک دقیقه هم زمان شمارا نگیرد اما همواره سرویس بهداشتی شما تمیز به نظر میرسد. مساله دیگر استفاده از بوگیر می باشد، قرار دادن بوگیر یا استفاده از اسپری های خوشبو کننده مخصوص این مکانها می باشد. برای ضدعفونی کردن بیشتر سرویس بهداشتی می توانید از محلول سرکه و آب گرم و چند قطره الکل صنعتی در نظافت منزل کمک بگیرید.

 

8.کف آشپزخانه را فراموش کرده اید؟!

در نظافت منزل ، تمیزی آشپزخانه و سرویس بهداشتی و حمام مکانهاییست که کاملا به یکدیگر مرتبط می باشند. اکثر رستوران هایی که سرویس بهداشتی تمیزی دارند غذاهای بهداشتی تری نسبت به مکان هایی با سرویس بهداشتی آلوده طبخ می کنند.

بنابراین باید به تمیزی این سه مکان توجه ویژه ای داشته باشید.

کف آشپزخانه را فرش کنید یا با موکت های به اصطلاح چرک تاب بپوشانید تا زمان کمتری برای نظافت کف صرف کنید و با یک جارو و گردگیری کف اشپزخانه تمیز شود اما در نظر داشته باشید که می بایست فرش یا موکت را هر سه ماه یکبار بشویید.

اگر کف اشپزخانه سرامیک است باید هرروز کف جارو و طی کشیده شود، اگر صاحب یک رستوران یا آشپزخانه هستید باید حتما فردی را برای نظافت آشپزخانه خود استخدام کرده تا به طور مداوم این کار را برای شما انجام دهند چون سلامت مشتریان شما در گرو تمیز بودن محیط طبخ غذا می باشد.

در مورد کف‌های چوبی و پارکت می توانید از این محلول استفاده کنید: یک چهارم پیمانه سرکه سفید را به یک لیوان آب اضافه کنید. در نظر داشته باشید که پارچه نرم و کتانی کف‌های چوبی و پارکتی را تمیز می کند. برای شستن کاشی‌های سرامیک و موزاییک فقط از آب گرم استفاده کنید و هیچ ماده دیگری اضافه نکنید، برای کف‌پوش‌های موکت از آب داغ و اگر نیاز بود کمی مایع ظرفشویی استفاده کنید.

 

9.ماشین لباسشویی خود را از شر باکتری ها خلاص کنید!

شاید شما فکر کنید ماشین لباسشویی خود وسیله شست و شوی البسه می باشد و هیچ مشکلی ندارد. اما همان‌طور که می‌دانید، بررسی‌‌ها نشان می‌دهد که باکتری‌های متفاوتی در آن رشد و تکثیر می‌شوند. برای ضدعفونی کردن این مکان کافی است کمی وایتکس یا پراکسی هیدروژن درون قسمت پودر ماشین لباسشویی ریخته و ماشین لباسشویی را با آخرین حد شستشو با آب داغ روشن کنید.

درب ماشین لباسشویی را با پارچه ی نخی و محلول وایتکس یا پراکسی هیدروژن تمیز کنید برای اینکار حتما دستکش دست کنید تا پوستتان آسیب نبیند. روی ماشین لباسشویی را با دستمالی گردگیری کنید و پارچه ای نخی یا روکشی پلاستیکی که جنبه ی تزیینی نیز دارد بپوشانید تا جلوه ی دیگری به آشپزخانه خود بدهید.

 

10.تخته آشپزخانه را ضدعفونی کنید.

محققان به این نتیجه رسیده که تخته آشپزخانه 200 بار بیشتر از کاسه توالت استعداد آلودگی دارد. زیرا چاقو شیار هایی را روی تخته ایجاد می کند و مواد غذایی از این شیارها به خوبی پاک نمی شود و مستعد تجمع باکتری و رشد و تکثیر آنها می باشد. برای تمیز کردن بهتر تخته آشپزخانه، ابتدا آب داغ را روی آن بریزید، سپس روی آن سرکه بپاشید. تمام قسمت‌های آن را دو تا سه ساعت به همان حال رها کنید و سپس آب‌کشی کنید. چند قطره الکل می‌تواند ضدعفونی‌کننده خوبی باشد.

11.دستمال های نظافت را هم تمیز کنید!

ابر و دستمال‌هایی که برای تمیز کردن قسمت‌های مختلف خانه استفاده می‌کنیدرا باید روزانه 30 ثانیه زیر آب گرم بگیرید. دانشمندان بررسی کرده اند نزدیک به 320 میلیون باکتری قابلیت رشد در این ابرها و اسفنج‌ها را دارند که به راحتی به دست و دهان شما انتقال پیدا می‌کنند. می توانید تمامی دستمال ها را روزانه پس از استفاده داخل ماشین لباسشویی ریخته و آخر وقت ماشین لباسشویی را با محلول های خانگی بشویید.

12.خودتان موادشوینده منحصر بفرد خودتان را بسازید.

قبلا توضیحاتی برای تمیز کردن دادیم و گفتیم که از چه موادی استفاده کنید تا بتوانید خودتان ماده شوینده بسازید، مایع ظرفشویی، آب، سرکه و الکل مواد اصلی شوینده‌های شما هستند.

الکل نیز یکی از موثرترین ضدعفونی‌کننده‌هاست. فقط باید توجه داشته باشید که در نزدیکی آن کبریتی روشن نکنید و یا در مکان های گرم یا جلوی نور مستقیم آفتاب قرار ندهید، چون بسیار اشتعال زا می باشد.

 

13.با شامپو فرش خانگی فرش های خود را برق بیاندازید!

در نظافت منزل  به جای استفاده از مواد شیمیایی ، کافی است خودتان قبل از این که روی فرش را جاروبرقی بکشید، کمی کربنات سدیم روی آن بریزید. این کار کمک می‌کند تا باکتری و میکروب‌هایی که زمان زیادی است باقی مانده‌اند، در هنگام کشیدن جارو از بین بروند. همانطور که قبلا گفته شد گردگیری را از نقاط بالایی آغاز کنید و سپس به زمین برسید، برای جارو کشیدن فقط به روی فرش اکتفا نکنید، زیر مبل ها زیر فرش ها زیر بخاری و میز ها نیز مکانهایی هستند که می بایست به طور حتم نظافت شوند.

طی زدن را پس از جارو کردن انجام دهید، بعد از خشک شدن رطوبت طی با یک جاروی دستی گرد و غبار و یا پرزهایی که ایجاد شده را تمیز کنید تا نظافت منزل خوبی داشته باشید.


14. استفاده از شرکت های نظافت منزل

اگر فرصت کافی برای نظافت منزل ندارید! جای نگرانی نیست... زیرا میتوانید از شرکت های نظافت منزل کمک بگیرید . برای نظافت منزل در تهران و نظافت منزل توسط خانم جوان میتوانید از شرکت نظافت منزل وسواسی ها کمک بگیرید!

نکات تکمیلی در نظافت منزل:

الف) از قرار دادن طی و دسته جارو به سمت پایین خودداری کنید زیرا منشا تمامی میکروب ها و مکان مناسب تخم گذاری حشرات و سوسک میباشد.

ب) لباس ها را در فواصل زمانی کوتاه بشویید و نگذارید خیلی جمع شود.

ج) سینک ظرفشویی را همیشه خالی نگه دارید چون اولین جایی از خانه است که به چشم می آید.

د) تمامی خانه های به شدت تمیز جلوی درب ورودیشان همواره تمیز می باشد و کفش ها داخل جا کفشی می باشد.

چ) از یک وسیله تزیینی کوچک برای دیزاین درب ورودی استفاده کنید و ترجیحا جوری قرار دهید تا اطراف چشمی را بپوشاند.

د) برای شستن ظروف از ظرف های بزرگ تر به کوچکتر آغاز کنید، ابتدا تمامی ظرف هارا جمع کرده و مواد غذایی را از آن بزدایید و سپس از قابلمه و سینی ها شروع به شست و شو کنید.

ذ) اپن را خالی نگه دارید، یک اپن خالی جلوه ی ویژه ای به خانه می دهد، از گذاشتن وسایل اضافه و یا سوییچ یا انگشتر به شدت پرهیز کنید برای چنین وسیله هایی کشوهایی قرار دهید تا در دیدرس نباشند.

ک) کمد ها کابینت ها و کشوها را هر ماه رسیدگی کنید تا بهم ریختگیشان به داخل اتاق یا اشپزخانه سرایت نکند. اگر شاغل هستید یا به تنهایی نمیتوانید از پس این کارها بر بیایید می توانید به صورت هفتگی از شرکت های نظافتی فردی را استخدام کنید تا شما را در نظافت منزل کمک کند.

گ) در نظافت منزل همواره توجه داشته باشید که گردگیری های کوچک و تمیزکاری های خرد خرد رمز داشتن یک خانه یا محل کار همواره تمیز می باشد.

س) تمام کسانی که خانه ای همواره تمیز دارند روحیات و اخلاقیات مشترکی دارند از قبیل:

  1. آنها عاشق جعبه و بسته بندی می باشند: درون کابینت ها جعبه ها و قفسه هایی قرار دهید و خشکبار،  روغن ها و گروه های مشترک مواد غذایی یا وسایل را درون جعبه قرار دهید تا از بهم ریختگی اجتناب کنید.
  2. آنها هر چیزی که کثیف میشود به سرعت تمیز میکنند. گاز و اپن، سرامیک و سینک هر موقع که لکه دار شد همان لحظه با تکه پارچه ای تمیز کنید تا نخواهید ساعت ها وقت و زمان برای تمیزی و نظافت منزل این مکان ها صرف کنید.
  3. هرشب ظرف های خود را میشویند. به شدت روی ماندن ظرف درون ظرفشویی حساس هستند و به اصطلاح خوابشان نمی رود! اگر هر شب سینک را خالی کنید دیگر نگران رسیدن مهمان سر زده نیستید!

ش) هر وسیله مکان خاص خود را دارد! به هیچ وجه به خاطر مشغله یا کمبود وقت وسایل را درمکان هایی که جای آنها نیست قرار ندهید ، اگر هر وسیله را پس از استفاده در مکان خودش قرار دهید دیگر نیاز به صرف زمان زیادی برای نظافت منزل نیست.

ث) از دیوار های آشپزخانه، وسایلی که در آشپزخانه رویت میشوند غافل نشوید، دستمالی برای تمیزی دیوار و دستمالی دیگر برای تمیزی روی یخچال فریزر ، پلوپز یا سرخ کن قرار دهید ، با نمناک کردن آن به راحتی تمامی آشپزخانه را برق بیندازید، اگر در آشپزخانه لوله ها قابل رویت می باشند حتما آنرا گردگیری کنید، درب کابینت ها را برق بیندازید و دسته های کشوها را لکه زدایی کنید.

ص) مایع ظرفشویی را در محفظه ای که بر روی دیوار نصب می شود قرار دهید. برای اسکاچ ها نیز ظرف بخصوصی بر روی دیوار جلوی سینک تعبیه کنید، این ظروف به راحتی در پلاستیک فروشی ها قابل تهیه هستند.

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۴:۱۸
روم به دیوار کام