به روز 24

وبلاگ تخصصی مطالب روز
بلاگ اصلی ما
مشخصات بلاگ

در این وبلاگ سعی میکنم مطالب روز را براتون بنویسم

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۴۵ ب.ظ

روش جالب و باحال خرید کاندوم

همچنان که نیاز جنسی در انسان وجود دارد، نیاز به رابطه ایمن و لذت بردن از این رابطه نیز در او وجود دارد و ارضای این نیاز حق انسان است. از آنجا که بیشتر افراد در جامعه ما نسبت به بیان این نیاز و تهیه محصولات جنسی دچار شرم و ناراحتی می شوند، گروه روم به دیوار اقدام به طراحی اپلیکیشنی کرده است تا آگاهی افراد نسبت به محصولات جنسی، دسترسی به آنها، و تهیه امن و محرمانه کالای مورد نظر برای عموم آنها آسان شود.


Image result for condom

اپلیکیشن روم به دیوار و سهولت در دسترسی به نیازها

روم به دیوار علاوه بر سایت، اپلیکیشنی نیز طراحی کرده است که کاربران بتوانند به راحتی در حریم امن خانه بنشینند و از طریق یک گوشی اندروید، بازار کوچک روم به دیوار را به خانه خود بیاورند، و هر آنچه که می خواهند را تهیه کنند. با ورود به اپلیکیشن روم به دیوار، با انواع محصولات جنسی از نوع کاندوم، ژل، اسپری تأخیری و نوار بهداشتی آشنا می شوید، و بی آنکه شرم از حضور و شرم از بیان داشته باشید، با یک کلیک ساده، هر آنچه که بخواهید را در سبد خرید خود قرار می دهید.

نحوه عملکرد اپلیکیشن روم به دیوار

کافی است یک گوشی اندروید داشته باشید. به راحتی اپلیکیشن روم به دیوار را دانلود می کنید و وارد آن می شوید. در ابتدای ورود و عضویت، 3 هزار تومان اعتبار اولیه به شما هدیه داده می شود. اگر هر یک از دوستان خود را دعوت کرده و از طریق شما و با کد دعوت شما این اپلیکیشن را دانلود و در آن عضو شوند، با اولین خریدشان مبلغ 2 هزار تومان به اعتبار شما افزوده می شود. بعلاوه تمام محصولات روم به دیوار دارای اعتبار هدیه هستند که مبلغ آن در توضیحات هر محصول نوشته شده است. با خرید هر محصول، بلافاصله اعتبار هدیه آن محصول نیز به حساب شما واریز خواهد شد.

 Image result for condom

قدرت آگاهی رسانی در اپلیکیشن روم به دیوار

در اپلیکیشن و بازار روم به دیوار، انواع کاندوم ها با کارکردهای مختلف را خواهید دید: کاندوم تأخیری ، کاندوم خاردار، کاندوم چرب، کاندوم ضد حساسیت، کاندوم تحریک کننده ، تنگ کننده و آنتی باکتریال، انواع ژل های روان کننده، تنگ کننده، اسپری های تأخیری ، ضدعفونی کننده، تقویت کننده، انواع ژل های بهداشتی و ضد عفونی کننده، و انواع نوار بهداشتی که در روم به دیوار به فروش می رسد و شما با یک کلیک می توانید آنها را تهیه کنید. اطلاع رسانی وسیع از محصولات موجود در بازار به شما این امکان را می دهد تا نیازهای خود را بهتر بشناسید و گزینه ای را انتخاب کنید که بیشتر می تواند خواسته های شما را تأمین کند. 

نحوه دریافت سفارش در اپلیکیشن روم به دیوار

سفارش شما به صورت کاملاً محرمانه به دست شما خواهد رسید. ارسال محصول از سوی روم به دیوار، یا به صورت کاملاً رایگان خواهد بود، یا با ارسال فوری و یا ارسال از طریق پست.

*ارسال رایگان مخصوص سفارشات بالای 60 هزار تومان و در شهرهای تهران، البرز و مشهد است. سفارش شما در عرض 2 ساعت به دست تان خواهد رسید.

*ارسال فوری، سفارش کمتر از 60 هزار تومان در عرض 2 ساعت، و البته با هزینه پست فوری که 12 هزار تومان بوده و بر عهده مشتری است به دست شما خواهد رسید.

*ارسال با پست، به تمامی استان های کشور با هزینه پست 10 هزار تومان انجام می شود. برای خرید های بالای 60 هزار تومان، ارسال رایگان می باشد. سفارش بین 3 تا 5 روز به دست تان خواهد رسید.

می توانید از مأمور پیک روم به دیوار بخواهید تا با شما تماس تلفنی برقرار کند و سفارش را به دست خودتان تحویل دهد. مأمور پیک از محتوای بسته شما بی اطلاع است.

با روم به دیوار لذت خرید اینترنتی کاندوم را تجربه کنید!

اپلیکیشن روم به دیوار را از اینجا می توانید دانلود کنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۴
روم به دیوار کام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی